نغمــــــــــه های ماندگار

نغمــــــــــه های ماندگار

مقام شناسی فن تلاوت قرآن کریم
نغمــــــــــه های ماندگار

نغمــــــــــه های ماندگار

مقام شناسی فن تلاوت قرآن کریم

تمرین قرائت قرآن در خانه و مدرسه

تمرین قرائت نسبت به قبل خداوکیلی خیلی ساده تر شده ولی همت شما هنوز باید باشه. تا دست نجنبونین نمیشه با مهارت و مسلط بشین. یا در منزل و یا در موسسه آموزشی این نرم افزار کمکتون میکنه. البته هزینه استفاده اش را ازتون میگیریم چون تقریبا حرفه ای کار کردیم روی اون. 

مدرسه تلاوت یک نرم افزار کاملا آموزشی با طراحی و گرافیک جذاب و حرفه ای است.


مدرسه تلاوت 1 / استاد مصطفی اسماعیل


مدرسه تلاوت - عکس برنامه موبایلی اندروید


مدرسه تلاوت 2 / استاد محمد صدیق منشاوی


مدرسه تلاوت 2 - عکس برنامه موبایلی اندروید



- هدف مدرسه تلاوت، راحت نمودن تمرین و یادگیری هنر قرائت مجلسی است (نصب کن حالش رو ببر، دعا کن به جونمون)

- در این اپلیکیشن ده تلاوت فنی و مفید برای تقلید تلاوت پیشنهاد و بشکل فراز به فراز ارائه شده است (همراه با امکان تکرار نامحدود فرازها + قابلیت عقد و جلو بردن راحت هر فراز برای یادگیری دقیق لحن کلمات و عبارات)

- دارای لیست فرازهای هر تلاوت برای اجرای انتخابی فرازها (فرازهای مطلوب و مورد علاقه فرد از هر تلاوت براحتی در دسترس است)

- پیشنهاد ابتکاری مدرسه تلاوت گزینه « خلاصه تلاوت » برای هر تلاوت است یعنی برخی از فرازهای دارای لحن احتمالا تکراری و یا با اهمیت کمتر در مقابل فرازهای مهمتر و شاید جذابتر حذف شده تا روند تقلید و یادگیری نغمات و الحان مهمتر و موثرتر ساده تر شود

- نمایش کلی مقامات موسیقایی مورد استفاده قاری در هر تلاوت (بهمراه زمان و تعداد فراز آن = خلاصه یا مفصل بودن مقام) یکی از آیتم های بکر این نرم افزار است که کاملا برای تمرین تلاوت مفید است

- اگر بخواهید یک مقام ویژه را کاملا مسلط شوید باید تعدادی فایل صوتی از تلاوت های مختلف استاد، صرفا در همان مقام گوش و تمرین نماید. کلاس آموزش مقامات این نرم افزار به این هدف کمک خواهد کرد

- طراحی جذاب و حرفه ای، با گرافیک و بکارگیری زمینه و رنگ آرامش بخش کمک میکند محیط نرم افزار تکراری و خسته کننده نشود (چون افراد برای تمرینات مکررا با اپلیکیشن سروکار دارند)

- قابیلت ضبط صدای قرآن آموز و قابلیت انتقال آن یکی از مهمترین ویژگی های کمک آموزشی اپلیکیشن مدرسه تلاوت است که به ارتقاء تمرینات کمک خواهد نمود (امیدواریم)

- بقیه قابلیت ها یادم نیست (شاید زیر سیگاری داره، بادبزن برای درست کردن کباب و ...)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد